Barrichello's winst : vergissing of niet ?
Zoals Vigneron en Tassin meermaals opmerkten, geloof ik ook niet deze overwinning van Rubinho gepland was bij Ferrari. Het was duidelijk de bedoeling dat de twee Ferrari's zij aan zij (of toch bijna) over de finish zouden rijden, kwestie van de publiciteit in de VS een beetje te verzorgen. Rubinho heeft blijkbaar in die laatste meters nét iets te veel gas gegeven, want uit de reacties van zowel de ferrari pitcrew, als die van de coureurs zelf kon je toch afleiden dat dit ietwat onverwacht was. Trouwens, 10 duizenden van een seconde, wat is dat , 20 centimeter of zo ?
Het zal de populariteit van de f1 in de VS wel geen goed doen. Soit, voor de rest één van de leukste races van het seizoen en veruit de beste regie die ik in jaren heb gezien, met camerastandpunten die ik totnogtoe enkel in games gezien heb en nog nooit in live-coverage. Op de voorvleugel, opzij van de piloot, de achtervleugel, noem maar op...Na elke pitstop bovendien de vermelding van het aantal getankte liters en altijd kort op de bal. Als elke gp zo'n regie zou hebben dan zou de F1 er veel bij winnen.
Last edited by Ferrari Forever; 29-09-2002 at 22:12.
|