View Single Post
Old 30-09-2002, 19:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Ik denk dat de keuze dan snel valt op een 512 kb abbonnementje. Maar dan heb ik nog een vraagje waarvan ik niet weet of het kan. We hebben hier thuis twee pc’s staan die ik dus graag allebei op een ADSL verbinding aansluit. Beide PC vormen geen netwerk. Nu zijn er abbonnementen die geschikt zijn voor meerdere gebruikers gelijkertijd, uiteraard duurdrer dan een basispakket.

Nu denk ik creatief hollands, oftwel zuinig !, Stel ik koop twee modems en ik pak een basis-abonnement. Op beide pc’s maak ik dan een verbinding aan, kan ik dan met beide pc’s ADSL’en. Uiteraard niet gelijktijdig, de ene pc zal overdag gebruikt worden, de andere pc ’s avonds en ’s nachts.

Beide pc’s hebben een aparte aansluiting op het telefoonnet, geen huiscentrale of iets dergelijks. De telefoonkabel hebben we destijds m.b.v. een zwart klussende KPN’er opgedeeld in 3 lijnen. Je kunt dus niet met 3 telefoons tegelijk telefoneren. Naar buiten toe gaat nog steeds één analoge lijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote