Airco,
Nu kan je voor wat mij betreft met een heel arsenaal aan uitleg komen, ik stel maar één ding vast : Telenet of ADSL, maakt voor mij dus allemaal niks uit , de problemen zijn er dus enkel met de sites die door één bepaalde server gehost worden. De Paddock en Misteryracing.com worden door deze server gehost, en hebben deze problemen. Met geen enkele andere door mij gekende site heb ik die problemen. Het probleem dus verschuiven naar Telenet is praat tegen de vaak. Moest het probleem zich effectief daar situeren, waarom manifesteert het zich dan niet bij de andere servers ? Ik betaal voor service, en heb dus ook het recht er te vragen (ja, zelfs te EISEN, want daarvoor betaalt een klant nu eenmaal...). Tot op heden heb ik een pak technische uitleg gehad waaraan ik helemaal NIETS heb, en wordt het probleem enkel nog groter, daar het steeds vaker manifesteert. Ik wens gewoon de service waar ik recht op heb, geen praat tegen de vaak, geen woorden, maar wel degelijk DADEN.
Pak dit vooral niet te persoonlijk op, het zijn diegenen die de server beheren die het moeten DOEN, jij kan het enkel aankaarten...Zeg vooral tegen die mannen dat ze niet met een heel arsenaal aan uitleg voor de dag komen, de tijd die ze daaraan spenderen kunnen ze beter spenderen aan het op punt zetten van hun klantenservice !
Dries
|