Klik op screenshot voor groter formaat
'officiële instanties' ?

Daar kan je op blijven wachten !
PC: Pentium 3 @ 667 Mhz 256MB SDRAM Hercules KYRO II 64MB en op m'n 19" met een resolutie van 1280*1024
Alles op laag detail én enkele tweaks aan de unrealtournament.ini: geen probleem. Uiteraard draaien vooral de kleinere mappen vlotjes. Grafisch kan ik dus niet echt een mening vormen van UT2k3, hoewel je op z'n minst kan zeggen dat het zelfs in low detail nog lekker oogt.
Gameplay is even perfect als z'n voorganger. Ik hoefde me niet lang aan te passen of ik kon al lekker meedingen voor de overwinning, weliswaar in average, maar het is een start
Ik kan bijvoorbeeld zeggen dat ik toch al enige ervaring heb in UT (hoewel mijn beste resultaat tegen airco verliezen met 30-9 was, maar kom

). Als ik ooit nog UT2k3 (op een beter systeem) zal spelen, kies ik toch wijselijk voor instagib mutator. Al die nieuwe wapens liggen me niet echt. Vooral die bliksemschicht-sniper en dat groene 'waas'-spul. De RocketLauncher maakt daarentegen een moordend geluid, de Flack is er op vooruitgegaan, de mini ratelt nog lekker door en de schock geeft prachtige effecten bij combo's.
Het geluid is uitmuntend. Nieuwe, leuke taunts op een opzwepend achtergrondmuziekje en een commentator die loeihard 'ADRENALINE!' roept, het heeft wel iets
Een serieuze voltreffer voor Epic. Kopen dat spul !