*Davidson: te korte tijd om te oordelen
*Massa: Had de pech om superrookie Raikkonen op te volgen bij Sauber. Heeft het in zich, maar moet groeien. Enkel, hij krijgt de kans er niet meer toe

*McNish: Deze noem ik de toerist van het jaar. Heel z'n carrière wou hij een F1stoeltje, en nu hij het heeft kan hij het weer afstaan. Weinig gezien, maar leek me niet onder te doen voor Salo.
*Sato: Brokkenpiloot. Weinig positiefs. Heeft natuurlijk moeten kampen met een gebrekkige Honda-motor en de onbetrouwbare Jordan. Zou beter testcoureur blijven.
*Webber: Mooie prestaties neerzetten in een Minardi is enkel voor talent weggelegd. Wat me wel opvalt: bij Minardi hebben we elk seizoen een rijdersduo dat bestaat uit een uitmuntend coureur, en een kerel die niet vooruit te branden valt en natuurlijk zakken vol geld meebrengt. Een 'gewoon' coureur lijkt natuurlijk altijd 'super' als je hem vergelijkt met z'n trage teammaat die beter melkboer was geworden. De 2 punten in Australië zijn trouwens enkel te danken aan de betrouwbaarheid van de Minardi t.o.v. die van de zogenaamde 'topteams'.
Er steekt er niet echt een met kop en schouders bovenuit, maar dan toch Webber.