View Single Post
Old 24-06-2001, 07:42
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Een mooi, vurig pleidooi van Krikke zè.

Wat de grafische kwaliteit van het spel betreft, vermoed ik dat Ferrari Forever vermoedelijk geen Voodoo- of Rendition-kaart heeft, zodat je eigenlijk een patch moet downloaden. Met die patch is het spel grafisch juist wel mooi.

Om FF-effecten te bekomen, moet je dan weer aan je core.ini prutsen. Default werkt de FF inderdaad niet, maar eens je het aan de praat krijgt, zou het een van de beste spelletjes op dat vlak zijn. Ik vind het in ieder geval leuk.

Calibrering zou normaal gezien geen probleem mogen zijn.

EN KRIKKE, WIJ ZOUDEN NOG EENS SAMEN MOETEN RACEN JONG!

Als het je interesseert: donderdag heb ik een race in een liga met heel wat Nederlanders en een paar Belgen. We zitten dan in Kyalami. Ik zal dus deze week af en toe daar te vinden zijn voor een training, onder de naam Kim Bootje nog steeds.

Je kan je echter ook inschrijven voor die liga. Je komt dan als nieuweling wel in de reserve terecht, maar normaal gezien is dat geen probleem, omdat er meestal nog plaatsen open zijn. Dan doet men beroep op de reserverijders. Nieuwelingen en mindere goden (zoals ik) rijden in div.2 en de echt goeden in div.1.

Als het je interesseert: http://fgpll.racingleague.net/ Je hoeft je gewoon in te schrijven.

Last edited by Mario; 24-06-2001 at 07:57.
Reply With Quote