View Single Post
Old 04-10-2002, 17:50
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

mailtje naar de organisatie van de student racing cup en antwoord:

ik heb een vraagje omtrent het aantal deelnemers en de consequenties als er niet genoeg zijn. wij zijn in totaal met 5man. nu is mijn vraag de volgende: als de teams moeten worden opgesplitst omdat er uiteindelijk te weinig deelnemers zijn, dan zouden wij de drie snelste piloten bij mekaar zetten. indien dit team bv de paddock 1 dan de race wint, en team de paddock 2 is bijvoorbeeld 4de, is het dan mogelijk om de prijs (wij dachten al aan het racen op zolder) te verdelen onder het oorspronkelijke team van 5 man? dit lijkt mij geen onredelijk voorstel aangezien wij 5 vrienden zijn die met de bedoeling deelnemen van in één en hetzelfde team deel te nemen en zo de hoofdprijs weg te kapen. maar als er té weinig teams zijn, en er moet opgesplitst worden, dan is het voor ons minder leuk in de eerste plaats en dan zouden wij, indien er door één van onze twee teams gewonnen wordt, graag de prijs naar het volledige team zien gaan.

graag een antwoord

mvg

maarten perdieus

antwoord:

Normaal gezien mag dit geen probleem zijn, al denk ik dat we indien we de teams moeten opsplitsen we zullen werken met een puntensysteem of een optelling van het aantal rondes waardoor de 2 karts van belang zijn om te winnen.
Dan is het tevens mogelijk dat er 2 wedstrijden van 1:30 komen want als de teams maar uit 4 bestaan en je moet dan delen betekent dit voor de mensen die nog niet (veel) gekart hebben een quasi onmogelijke opdracht want 90 minuten rijden op een tijdspanne van 3uur is nie niks voor de ongeoefende karter.

Met vriendelijke groeten
Johan Van Campenhout