View Single Post
Old 06-10-2002, 12:17
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Kleine rechtzetting ivm de 2 franstalige piloten:

(Tekst: Dimitri Kokken)
Even een kleine rechtzetting : De twee "Walen" zijn geen Walen, maar een Fransman (Gerard) en een perfect tweetalige Brusselaar...wat je ook niet vermeld Speesman is dat beide heren 62 jaar zijn!!!!!!! Ze hebben ook niet meegereden om te winnen, want als je goed had gekeken hebben ze enkele malen gestopt om sommige "minder goeie" piloten de ideale lijn aan te duiden...Gerard weegt daarenboven ook nog eens 95 kilo...hun beste tijden (van Gerard en Edmond) waren binnen de 4 tienden (als ik me niet vergis) van de beste chrono's in de race gereden...ik wou dit gewoon even vermelden daar deze twee piloten een ongelooflijk voorbeeld zijn van sportiviteit en fair-play en ik hoop dat ik binnen 30 jaar nog even goed kart als hen (op 62 jaar 1.5 uur aan een stuk rijden en dan nog eens mooie tijden rijden, daar teken ik voor, Gerard is maar een kleine seconde trager dan ik, maar weegt wel 30 kilo meer en is 30 jaar ouder)

Wat betreft het circuit...zoals het nu lag, leg ik het meestal als er door veel beginners wordt gereden, zo kan ik het niet leggen voor de 24u, want een rondetijd van 42-43 sec. is te kort om 31 ploegen te doen rijden.

Dimi