View Single Post
Old 06-10-2002, 12:57
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Caje60

fastfons, als gij die kerel was met zen zwart helmke, dan moet ik zegge dat ik toch een paar flinke tikken van u heb mogen inkasseren die ni echt terecht waren. voor nen haarspeldbocht moet ge nu eenmaal op uwe rem duwen, ok, ik geef toe ge kunt ook gewoon tegen de kart voor u rijden, dan remt ge ook af, maar dat is ni echt de bedoeling
Ik weet dat ik mij een paar keer serieus mispakt heb toen ik achter u hing en daardoor enkele zware tikken heb uitgedeeld. Dit kwam echter omdat ik dan op enkele millimeters achter u reed (ik kon de leiding ruiken (nog nooit gebeurd)). Ik was echter nogal verast dat ge in die haarspeldbochten al zo vroeg op uw rem ging staan, bijgevolg was ik telaat en reed daardoor ertegen. Het was echter niet mijn bedoeling van af te remmen door tegen u te rijden zoals ge hier suggereert (vraag maar aan speesman, zo iemand ben ik niet). Bovendien heb ik even later de leiding overgenomen met een zeer fair maneuver. In ieder geval mijn excuses voor de tikken. Ik zal toch nog wat ervaring met inhalen moeten opdoen.

Grtz

FF
Reply With Quote