tja die oude mannen reden niet slecht, maar echt sportief was het nu ook niet altijd. ik vond ze wel een beetje pretentieus toen tussen de twee races bij ons een hele uitleg kwamen doen (in het frans, die mannen zijn langs geen kanten tweetalig, den dimi heeft ons dat trouwens gezegd), een uitleg over hun competitie met verschillende niveau's ed. ze gingen ons inderdaad eens laten zien welke lijnen ge moest rijden omdat zij daar altijd karten! maar mijn tijden lagen lager dan die van die mannen ,alhoewel het verschil tussen hun en mijn snelste ronde slechts 3 tienden bedroeg! dus niet echt zo een groot verschil. maar ik moet toegeven dat het voor vele andere karters misschien niet slecht was dat ze de lijnen even toonden, al vond ik het zeer raar dat die mannen tijdens ONZE student racing cup met alleen maar studenten (!!!) dus, er even kwamen tussen rijden, ik geloof dat er zoals FF als zei zelfs nog andere mannen efkes voor een paar ronden erbij kwamen rijden! dat kan dus niet vind ik, want als ge een koers met 12 teams begint, dan moet die koers (ook al bestaat ze uit twee manches) met die 12 teams rijden. maar soit, ik heb er niet zoveel last van gehad, maar anderen wel en daarmee is de kous af.
enige minpunt was het ontbreken van ervaring om iets dergelijks te organiseren, alles was in orde, maar als je een 6uren koers gaat rijden, dan moet je niet twee koersen van anderhalf uur in de plaats zetten (6uren koers heeft toch wel meer charme), ook de eindceremonie was niet in orde. zo was er geen beker of schaal voorzien (wel een prijs

) en kon er niet met champagne worden gespoten

(=toch altijd wel tof als je op het podium staat), maar ik schrijf deze minpunten toe aan een gebrek aan ervaring om kartingkoersen te organiseren, volgend jaar zal het beter gaan, en het jaar daarop nog beter, ...we zullen die mannen eens wat advies daaromtrent moeten geven hé! al doende leert men, en uiteindelijk was dit het enige waarop iets kon worden aangemerkt, dus slecht was het niet.
groeten
maarten