Thread: de race thread
View Single Post
Old 24-06-2001, 16:48
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Inderdeed, de spanning was eraf na de stop & go, maar denk toch dat het gerechtvaardigd was hoor, er was niemand aan het komen ja, maar als er vooraf gewaarschuwd is voor het niet overschrijden van de witte lijn en iemand doet het toch!! Ja, dan moet er gestraft worden hé, en wat betreft MS, niettegenstaande dat ik liever zijn broer had zien winnen moet ik toch zeggen dat hij er niet helemaal over zat, erop, dat wel, maar bij zaalsporten is erop nog altyd niet buiten hé, dus dat mogen we hier ook wel stellen. Voor schoonheid krijgt deze GP een 4/10 van mij.
McLaren heeft gedaan wat ze kon, da was duidelijk, heel constant en beloont met toch nog 5 puntjes, dikke pech (weeral) voor Jordan, vind dat dit wel héél lang blijft aanslepen hoor die pech!!
Proficiat voor Montoya, heeft gereden wat hij kon, zonder fouten, en zie, weeral een podium. Barrichello bijna niet gezien , buiten in de start die btw wel heel slecht was.

Vond het wel raar dat Williams geen 1 of 2 ronden langer kon buitenblijven dan Ferrari, anders leggen ze ronden meer af en nu..... een beetje misrekende taktiek hoor van F.W., mischien had Ralf dan ook niet zo onstuimig buitengestormd als hij alleen was binnen gegaan.

Allé, hopelijk word het volgende week een beetje spannender en mooier om naar te kijken.
Greetz,
DE Laskaat