View Single Post
Old 08-10-2002, 13:10
Big John Big John is offline
De Paddock Rookie

Het ging dus weer niet goed met mijn verbinding.
De laatste 6 weken heb ik opeens enorm veel problemen met mijn Chello breedband connectie hier in Amsterdam.
Hoewel het de laatste week een stuk beter geworden is, kreeg ik juist op het moment van de start een warp. Hierdoor werd mijn start niet geregistreerd door de server en kreeg ik dus een "did not start"

Affijn, tijdens de start, waar ik dus voor iedereen onzichtbaar was, heb ik direct de kant van de baan opgezocht en ben ik zeer rustig van start gegaan om maar niet middenin het startveld zou belanden wanneer de warp weer voorbij was.
Dat ging dus gelukkig goed.

Minder goed ging de rest van de race.
De eerste ronde was een chaos. Doordat ik behoorlijk geirriteerd was door de warp (en enigzins door de chaotische verlopen eerste ronde) en ik ook geen pitbord meer kreeg van GPL ging het de rest van de race ook behoorlijk beroerd.
Mijn concentratie was niet meer optimaal, waardoor ik af en toe wat stomme foutjes maakte.

Memorable was nog wel een zeer langzaam rijdende bolide op het lange rechte stuk.
Er doemde opeens een collega op. En voordat ik het wist was ik ook al bij hem...hoei, schrikken was dat.

Ik weet zelf ook niet hoeveelste ik ben geeindigd, ik heb er echter geen problemen mee wanneer ik als laatste geplaatst wordt. Uiteindelijk was het mijn eigen materiaal (mijn connectie)die het liet afweten. Collega's hadden nu geen idee dat ik voor, danwel achter lag. Dit kan voor sommigen een tactisch nadeel zijn geweest (motivatie om naar je concurrent toe te rijden).

Ik hoop dat Chello/UPC volgende week de zaak weer op orde heeft. De verbinding is al weer een stuk stabieler geworden, maar optimaal is het nog niet.
En anders misschien toch maar overstappen op ADSL...

See y'all at the Dutch Grand Prix ... (I hope...)