Fordje,
Indien Zolder of sommige teams intresse tonen dan kunnen we zo wel iets voor 2003 maken. De bedoeling van dit filmpje is, de teams te laten zien dat zoiets echt werkt als je dit bij een sponsorboek voegt. Zoiets persoonlijk kost zo een 250 euro + opgenomen intervieuw inbegrepen. De mensen die dit filmen en maken zijn gasten van bij ons op den bureau en die doen dat voor mij. Jullie weten dat het mijn bedoeling is om de TC te promoten maar alleen is maar alleen he. Momenteel gebruik ik dit filmpje voor mijn sponsorboek. Wij hebben er eentje op maat gemaakt van onze auto uiteraard.
Voor zij die binnen enkele weken commentaar gaan geven. AD Sport heeft al gereageerd en voor hen gaan we al een filpje maken. Kom dus niet af dat we steeds alles enkel en alleen doen voor AD. Zij reageren snel en zien er dan ook het nut van in.
Momenteel zijn we bezig om de CD hoezen te maken en op 23 nov. bieden we deze te koop aan, aan iedereen wie het wil.
Voor filmen op maat moeten ze mij maar contacteren. We moeten misschien maar eens iets maken van bv :
- de 10 uur van Zolder
- Paris Dakar
- Het Belcarfeest
U vraagt, wij draaien
|