Thread: reclame paddock
View Single Post
Old 25-06-2001, 00:30
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

mja yannick

hetgeen ik kan lezen op f1world.be kan ik ook op f1racing.net , f1live.com, formule1.nl, .... and so on

Daar kan ik het bovendien uitgebreider, met meer foto's, en een betere lay-out en ... het staat er gewoon veel sneller. En op het internet geldt nog steeds, ... Diegene die het eerst nieuws kan brengen heeft een primeur.

Ik weet heel goed dat jullie dit niet allemaal zelf kunnen bereiken:

Je kan nooit zoveel recente informatie hebben, als je geen contacten hebt binnen de F1!! Foto's zijn gevaarlijk wegens portret-recht, eigenaar vd foto moet toestemming geven en ...

Dat jullie aan deze vraag niet kunnen voldoen, is een spijtige vaststelling, en dat is dan ook waarom ik niet geloof in f1world.be in zijn huidige vorm.
Is er dan niets goed??
Jawel, jullie inzet siert jullie!! Het is heus niet simpel om op je 14 jaar te proberen een f1-site uit de grond te stampen!! Helaas is inzet niet de enige factor om tot een succesverhaal te komen!!!

airco

off-topic mode

aan yannick:

als je mensen quote, doe dan tenminste volledige quotes!!

Hetgeen jij in je vorige post deed, zijn zinnen volledig los bekijken, en uit hun context halen!! Dit geeft een absoluut onjuist beeld van wat oa ik verteld heb in mijn vorige posts, en is daarom ook nie echt fair he!!