Thread: de race thread
View Single Post
Old 25-06-2001, 14:07
Modena
Guest

Williams-McLaren: één team?

Quote:
. Ik denk dat hij na de eerste pitstop van Ralf hem opzettelijk doorlaat, omdat hij weet dat hij nooit voor Ralf kan eindigen en dat Ralf zijn broer nog kon bedreigen: goed gezien eigenlijk.
Schandalig toch! Sinds wanneer zijn Williams en McLaren één team?
Een piloot moet zijn plaats verdedigen, tenzij tegen zijn teammaat!
Zomaar een andere piloot van een ander team voorlaten zodat die punten kan afsnoepen van een rivaal is NOT DONE! Dat gaat te ver, dat is 'over the line'! Maar ja, Williams en Dennis hebben zo al stoten uitgehaald, en waar wordt er achteraf over gezeverd? Over Barrichello die Schumacher voorlaat!? Ongelooflijk toch!
Ja, Dennis wil geen teamorders geven aan Mika, die nu wel hopeloos achter staat. Maar aan DC geeft hij dan wel orders om Ralf te laten passeren! Ik vind Dennis echt wel de grootste hypocriet van de paddock (de echte)!!
En dat niemand daar op reageert! Ze zouden DC twee races moeten schorsen!
Of anders kunnen ze volgende keer nog beter afspreken en Montoya Michael er laten afcrashen ofzo.. Ik wil maar zeggen: dit opent de deur voor allerlei combines. Is dat F1?

Dikke buis voor McLaren en DC!!!

En da maneuver van Schumi bij de start? Die ging nooit zijn eigen broer er af crashen, da was misschien close, maar volledig onder controle!

En die straf was inderdaad overdreven, maar die reglementering is er niet voor niets...