View Single Post
Old 27-10-2002, 00:50
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Beste Sennake, ik ben wat laat met mijn reactie.

Maar ik wou nog even reageren op je opmerkingen hier over het forum van www.pitstop.tv.

Zucht ...

Je bent daar onlangs 1 keer komen posten in de topic voor de intussen beruchte verkiezing in het kader van de Race Promotion Night.

In die post reageerde je op een post van iemand anders, die iets had gehoord over Kelly Jamers, maar hij had het dus van horen zeggen.

Waarop jij de betrokkene aanpakte dat je niet zomaar dingen moet beginnen vertellen, als je het maar hebt van horen zeggen.

En dat heeft bijna logischerwijze wat reactie uitgelokt.
Het was je eerste post bij ons en het was meteen kritiek op een ander ...

En dan kom je hier in je vertrouwde biotoop "dat andere forum" nog es afdoen als een forum waar vooral gescholden wordt.

Zucht 2 ...

Beste Sennake,

Ik heb jammergenoeg niet de tijd om dit forum tot op het bot te analyseren, een gedreven analyse van de inhoud van veel posts ...

Wat hebben jullie toch tegen dat andere forum?

Zoals ook de opmerking van flugel, dat het forum van Pitstop het weer niet kon laten uit te halen naar hier.

Zucht 3 ...

Waarom, beste flugel, zeg je dat niet bij ons, en durf je het enkel hier in je vertrouwde biotoop?

Mij maakt het geen fluit uit wat jullie doen. Doe jullie ding, wij doen het onze.
En laten we elkaar vooral met rust, de vooroordelen van hieruit tegen Pitstop zijn te groot om tegen op te boksen.

Zucht 4 ...

BTW De eerste scheldpartij op het forum van Pitstop wil ik nog zien, die gaat er meteen uit.
Reply With Quote