Peter,
de enige reden waarvoor ik in mijn "vertrouwde biotoop" zoals jij dat noemt reageer door te melden dat ik eigenlijk NIET van plan ben een rel te schoppen, is dat ik weet hoe onaangenaam het is als admin van een forum om te zien dat er een persoonlijke ruzie uitgevochten wordt op dat forum. Dat wil ik je besparen, en wees gerust dat ik genoeg argumenten heb om die "Virus" eens zijn vet te geven. Daar doe ik dus niet aan mee, en precies dat kom jij me hier eens even inwrijven? Rare denkwijze hoor. Trouwens, als hetgene "Virus" me als antwoord geeft voor jou niet tot de categorie "schelden" hoort, heb jij gewoon andere normen dan mij. Les goûts et les couleurs ne se discutent pas zullen we maar zeggen zeker?
Samengevat : ik heb niets tegen jouw forum, ik heb niets tegen jou, integendeel, ik heb al meermaals geprobeerd om met jou een zinnige discussie aan te gaan (liefst oog in oog, maar je hebt laten verstaan dat je daar liever niet op in gaat), en je kan me zeker niet beschuldigen van systematisch jouw forum zwart te maken. Integendeel. En dat ik met mijn eigen ogen gezien heb dat Kelly en Joyce niet van hetzelfde kaliber zijn wat snelheid op het circuit betreft, en dat iemand die blijkbaar nog nooit op het circuit geweest is ze allebei over dezelfde kam scheert daarvoor door mij op de vingers getikt wordt, vind ik niet meer dan normaal. Maar scheldwoorden heb ik daar bij mijn weten niet voor gebruikt, wat niet kan gezegd worden van zijn repliek. Het minste wat ik moet vaststellen is dat jij een vreemd gevoel voor rechtvaardigheid hebt.
Maar nog eens : ik kom op jouw forum niet reageren op die post, want dat zou alleen maar een rel ontketenen die ik je niet toewens, of zoals het spreekwoord zegt :"de wijze man zwijgt".
Last edited by Sennake; 27-10-2002 at 20:54.
|