View Single Post
Old 27-10-2002, 10:20
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Peter Baert
@ flugeltje

Ik vind dan ook dat je niet meer moet komen pronken met je Jamers-fansite bij ons, vind je niet?

Hier het forum van Pitstop de grond inboren, en bij ons met een wat komen "spammen", al is dat een groot woord ...

Maar je blijft welkom ...
Kijk, ik heb die poll niet opgestart over die Yaris, en als andere (verdoken) fanclubs stemmen denk ik dat ik het fair speel door het open en bloot te tonen, en trouwens als dat spam is

Wat dat 'de grond inboren' betreft, als sommige mensen zich het recht toeëigenen om één persoon de grond in te boren (Kelly dus) heb ik wel het recht denk ik om te reageren, als jullie als moderators niet tussenkomen stel ik mij daar vragen bij (mooiste bewijs is dat je heel dat gedoe vergeleek met Big Brother) en is het niet meer dan normaal dat ik in mijn 'natuurlijke biotoop' zoals jij dat noemt, mijn ongenoegen meedeel.

Maar Peter had je goed gelezen ging het hem enkel over die ene thread en niet over het gehele forum, waar ik trouwens al geregistreerd ben sinds februari van dit jaar... en eigenlijk weinig commentaar op heb.

Maar goed ik ben nog welkom... moet ik nu blij zijn?
Reply With Quote