View Single Post
Old 31-10-2002, 09:00
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Voor mij was dit ook eerder een goede race. Ik heb toch m'n doelstelling kunnen realiseren geen shift-r te moeten doen, dat ondanks toch wel ettelijke contacten met de vangrails. Die waren echter ofwel niet hard genoeg ofwel is de Brabham een sterke bolide; waarschijnlijk een combinatie van beiden.

Zoals ook voor BJ was het voor mij tijdens en na de trainingen al snel duidelijk welke m'n plaats à la régulière was : de derde, en hopen of fouten van de snellere mannen. Als die er al gekomen zijn, heb ik er in ieder geval niet van kunnen profiteren.

Voor de wedstrijd vreesde ik een beetje voor een race op dat -weliswaar mooie en uitdagende- circuit, maar al bij al viel het mee, wellicht omdat ik m'n enthousiasme heb kunnen temperen en niet boven m'n limieten ben gaan rijden (op 1 keer na misschien, wat meteen cash werd betaald met een bezoekje aan de vangrail).

Op vijf minuten van het einde nog snel buiten gekomen met volle tanks om het gevoel te kennen en dat viel uiteindelijk nog mee. Ik heb er zelfs een voor mijn doen respectabele tijd uit geperst met die volle tanks (laatste ronde).

De start was zowat m'n enige ontgoocheling van de race. Ik kwam goed weg, wat niet het geval was voor de twee voor me, maar links van me kwam André goed opzetten en dus kon ik ze niet meer voorbij, moest inhouden en zo kon ook raceboy me langs binnen inhalen. Enkele bochten later was ik hem alweer voorbij, maar tot m'n grote schrik zag ik André constant knipperen en uit beeld verdwijnen (BJ mag dan al een betere verbinding hebben, z'n teamgenoot erfde zijn problemen. De preparatie bij GMT virtual racing team moet beter kunnen ) team. Gelukkig heb ik hem zonder ongelukken kunnen passeren op een moment dat hij ergens in de ruimte zweefde.

Voor de rest gewoon een kwestie van de Brabham op de baan houden en geconcentreerd blijven, wat me meestal lukte.

Moet toegeven dat ik goed gelachen heb met m'n on track-percentage. Voor de niet-ingewijden : de GPLRA registreert het telkens als je ook maar één band op het gras zet en beschouwt dat als een off track lap. Vandaar. Het wil niet zeggen dat ik er zoveel malen ben afgegaan (dat hou ik liever voor mezelf , al volstaat een blik op m'n rondetijden om dat te controleren).

Op naar de gevreesde Ring zou ik zeggen, wat toch echt een kolfje naar de hand van m'n Brabham zou moeten zijn.

Sorry, vergeten : van harte gefeliciteerd Siggy en Big John. En ook een applausje voor raceboy die elke race blijft volharden (ik meen dit raceboy, is niet ironisch of zo).

En Brands viel uiteindelijk dus beter mee dan gevreesd. Ik ga nog van dat circuit houden (in ieder geval liever dat circuit dan Monaco, waar je je toch ook constant moet inhouden).

Last edited by Mario; 31-10-2002 at 09:08.
Reply With Quote