Quote:
Originally posted by Werner333
Wat iedereen wel opviel, omdat je in korte tijdspannen met 6 verschillende karts gereden hebt, was het verschil tussen de karts. De ene ging bij wijze van spreken niet vooruit, de andere vloog over de piste.
|
Je kan het dan misschien wel snel vergeten, het hoort echter anders te zijn. Maar ja, we weten hoe ze bij JPR zijn, hun mentaliteit kennende is dat daar normaal. Het valt gewoonweg niet te begrijpen dat organisatoren daar nog terecht komen voor wedstrijden. In mijn ogen is het de meest ONCOMMERCIËLE kartingbaan van uren in de omtrek. Kom JPR binnen, zelfs op zaterdag, en er rijden gemiddeld zowat 6 tot 10 karts per kwartier rond. Voor wedstrijden dien je dan nog met 15 deelnemers te zijn, zoniet betaal je toch voor 15. D.w.z. dat ze dus in normale termen bij een wedstrijd 60 karts per uur hebben (omgezet van hun "kwartierkes") ofwel het dubbel van zonder wedstrijden... Denk je dan dat ze iet of wat korting geven aan de organisatie of de deelnemers ? no way... Zakken Vullen is daar principe nummer één ! Met MAK kwamen we dit jaar bij diverse kartings. De staat van de karts is dus veruit het slechtste bij JPR. Logisch toch dat velen met een lang gezicht vertrekken als een evenement daar plaats vindt... Voordeel van het JPR probleem is dat we gedurende dit seizoen gezien hebben waar de betere kartingbanen wel liggen (commercieel gezien dan, tevens rekening houdende met de staat van de karts), en dat is zeker niet in St.-Niklaas.
Voordeel voor organisatoren : als je extra laat een evenement wil organiseren en alles is bezet, dan kan je hoogstwaarschijnlijk toch nog bij JPR terecht, want veelal is er daar nul komma nul te doen. Je moet echter wel bereid zijn volle pot te betalen en slecht materiaal te aanvaarden...triestig...zeer triestig...stemt tot nadenken, alleen zijn er zeer weinigen die het naar voor durven brengen !