Quote:
Originally posted by Mistery
Geef mij dan maar INKART in Puurs, het is dan voor de MAK misschien wel de grote concurrent (excelsior), maar het gaat er verdomme een stuk beter aan toe. Als ik dan toevallig op verkeerde momenten bij JPR kom, dan kan ik daar nie aan doen hé...ik constateer enkel feiten, en ik niet alleen. Als jullie betere afspraken hebben dan MAK, dan is da vooral jullie verdienste, waarvoor nen proficiat van mijnentwege. jammer dan dat niet iedereen dezelfde condities krijgt. MAK was er dit jaar drie keer aanwezig voor wedstrijden...wa zeg ik, vier keer dus...
Wie er daar zaken organiseert heeft er niks mee te maken Driesco, hoe het gerund wordt, daar gaat het om. Voor mijn part mag de Paus daar ne karting organiseren met al zijn Kardinaals ('t zou nogal een zicht zijn hé...) , dan nog kan je bij mij JPR niet komen goedpraten. En trouwens, da zijn echt niet de grote namen die je daar opnoemt hé. Als ik zie wie er in Action Kart allemaal langskomt, en bij Inkart, daar kunnen ze dus een puntje aan zuigen hé bij JPR...maar da zal dus wel ne reden hebben, en die kennen we dus ondertussen wel...
|
Punt één, Inkart is 2 jaar mijn "thuisbasis" geweest, dankzij het opstarten van onze site zijn mijn ogen open gegaan. Evenveel verschil op de karts als bij JPR of andere goeie kartings. Verschil? Je merkt het bijna niet omdat het 270cc is.
Punt twee, voorlopig heb ik daar (JPR) nog geen condities gevraagd maar gelijk welke karting, nergens krijgt iedereen dezelfde condities.
Punt drie, Inkart is DE commerciële karting bij uitstek, hoe komt het dat ze daar een 12u voor 1200 euro verkocht krijgen terwijl je elders een 24u kan rijden voor amper 200 euro meer en dan nog van veel hoger niveau? Als daar 30 teams kunnen inschrijven dan heb je 20 bedrijventeams en 10 teams met piloten die weten wat karting is. Elders schrijven 30 teams in en ze zijn stuk voor stuk zware tegenstanders.
Punt vier, wat stoot soms af bij JPR...? Idd, de toon waarmee je aangesproken wordt.