Quote:
Originally posted by Flitser
Het was maanden geleden dat ik nog eens op JPR had gereden, ik denk dat ik daar ooit eens max. 5 heats heb gereden en dan ben ik er maanden niet meer geweest. Awel, ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. De karts verschillen overal, en dat weet je niet door ergens één of twee keer te gaan rijden. JPR hinkt bijlange niet achterop wat onderhoud betreft. Laat me zelfs zeggen dat JPR in Wallonië vrij hoog staat aangeschreven, JPR stond al maanden op nummer één bij een kartingpoll in WalloniË, vorige week zijn ze pas van hun positie verdreven.
Wat je daar zegt over de bedrijven klinkt helemaal niet logisch. Wat weet een bedrijfsleidertje met keurig pak nu af van een kart. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar 85% van die mensen zitten één keer per jaar in zo'n ding. Je denkt dan toch niet dat die mensen weten of hun kart goed rijdt of niet. De helft duwt constant op de rem!
Wat het zakken vullen betreft, daar spreek ik mij niet over uit aangezien ik zoiets daar nog niet heb georganiseerd.
Ik ben benieuwd naar wat jij de betere kartings noemt. Niet slecht bedoeld hoor, maar ik zou het wel eens willen weten
|
1 1/2 jaar geleden ben ik voor de eerste maal in jpr geweest en ik kom daar nog geregeld... Ik vind dat een bedrijf er in de eerste plaats moet zijn voor zijn klanten, ik kan hier tientallen dingen opnoemen die mij storen aan JPR, maar iedere karting heeft zo zijn goeie en minder goeie punten. Wat ik wel ondervind is dat op die tijd dat ik ginder kom het er zeker niet op verbeterd is, het onderlinge verschil bij de karts is soms erg te noemen en neemt alle plezier van het karten weg. Ook het vele wisselen van baanverantwoordelijken doet er niet veel goed aan, maar dit weekend heb ik gezworen daar nooit nog een abonnement te nemen of wat dan ook, na daar verleden week 'subtiel' buitengezet te zijn, werd het zaterdagavond mij net iets te gortig. Blijkbaar hebben sommige piloten (vriendjes van het huis?) alle recht op de piste en reageren de marschals niet... Kijk, ik kart zeer graag maar als ik zie hoe jpr op iets meer dan een jaar tijd geëvolueerd zijn denk ik er toch aan om meer naar puurs te gaan rijden.