Quote:
Originally posted by flugel
1 1/2 jaar geleden ben ik voor de eerste maal in jpr geweest en ik kom daar nog geregeld... Ik vind dat een bedrijf er in de eerste plaats moet zijn voor zijn klanten, ik kan hier tientallen dingen opnoemen die mij storen aan JPR, maar iedere karting heeft zo zijn goeie en minder goeie punten. Wat ik wel ondervind is dat op die tijd dat ik ginder kom het er zeker niet op verbeterd is, het onderlinge verschil bij de karts is soms erg te noemen en neemt alle plezier van het karten weg. Ook het vele wisselen van baanverantwoordelijken doet er niet veel goed aan, maar dit weekend heb ik gezworen daar nooit nog een abonnement te nemen of wat dan ook, na daar verleden week 'subtiel' buitengezet te zijn, werd het zaterdagavond mij net iets te gortig. Blijkbaar hebben sommige piloten (vriendjes van het huis?) alle recht op de piste en reageren de marschals niet... Kijk, ik kart zeer graag maar als ik zie hoe jpr op iets meer dan een jaar tijd geëvolueerd zijn denk ik er toch aan om meer naar puurs te gaan rijden.
|
Ik merk die tendens bij elke karting die commercieel wil gaan. Ik heb net ook iets meegemaakt op JPR waar ik mijn conclusies uit trek maar soit. Na verloop van tijd zal je het verschil op de karts bij Inkart ook wel merken en dat geld voor elke karting waar je regelmatig komt.
Subtiel buiten gezet?
Wat had je dan wel uitgespookt?