View Single Post
Old 03-11-2002, 19:17
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
da's dan toch al positief , da ge het nie veel merkt...zo slecht kan het dus nie zijn, en ik vrees dat gelegenheidskarters daar dus weinig last zullen van hebben...is elders wel ietskes duidelijker hé...zie maar naar de mensen die er geregeld komen...
Klopt, als je ergens regelmatig komt dan zie je op den duur enkel nog de foute dingen. Vroeger wist ik op Inkart ook steeds welke chassisnummers de beste karts waren, nu is dat ook niet meer waar maar ik merk het wel als ik aan het rijden ben.
Ik heb ook pech gehad gisteren op JPR maar ja, thats racing in indoorkartings... Als je elke keer wil dat je kart voluit gaat moet je in principe een eigen kart kopen.
En dan garandeer ik je dat als ik mijn kart afstel en jou er laat mee rijden dat jij zal zeggen dat die niet goed rijd terwijl ik er de beste tijd kan mee klokken. Iedereen heeft een andere rijstijl, ik zou bijvoorbeeld met een kart die naar jouw eisen is afgesteld misschien ook niet deftig kunnen rijden.

En dan zwijgen we nog over hoe die karts afzien en de kosten dat dat met zich meebrengt. Als alles tot in de puntjes moet blijven het hele jaar door dan ben je binnen de zes maanden failliet.

You want extreme, I'll give you extreme
Ik ben op kartings geweest waar enkele chassis al drie keer aan elkaar waren gelast Zelfs sturen die gelast waren en de gebruikelijk rood geverfde motoren zagen zwart. Dus zo slecht doet JPR het nog niet