View Single Post
Old 12-11-2002, 04:06
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular

ok een klein wedstrijd verslagje: in de cronos een 13de tijd door vele gele vlag situaties!! een rustige start en opbouwen en na de eerst stint lagen we zels op kop van de wedstrijd, na een goed uur wedstrijd begon er een getingel op te treden, enkel in de chicanes, daarna brijde het zich uit naar elke bocht na 2u40min wedstrijd hoor ik een enorme krak en roep de mensen van de pits onmiddelijk op en zeg hen dat ik binnen kom voor een vroegere pitstop met de melding van het geluid!! blijkbaar een gebroken torsiebar, dus hebben ze die er maar vantussen gehaald. de stints van ma & pa lopen vlekkeloos en houden de wagen in de top drie!! Ze hebben beiden heel sterk gepresteerd en hebben bewezen dat ze nog elke dag een hoop bijleren!! Dan was er nog zo een drie uur wedwedstrijd voor de boeg, in het donker. Alles liep vlekkeloos tot ik een enorme rookontwikkeling zag achteraan de wagen terug naar de pits dus!! Een kapotte beschermhoes van de cardan en was gescheurd aan de kant van de versnellingsbak, dat is een klein chancke Albert besliste om de wedstrijd door te zetten en gaf mij de volgende raad mee "kijk rijd er mee door, doe het een beetje rustig aan en alles komt in orde" "of het breekt of jullie zijn kampioen"! ik vervolgde de stint en heb er niks meer van gemerkt en heb mijn tempo wat verlaagd maar had nog een strakke cadans Heb er niks meer van gehoord maar was wel heel blij dat ik die geblokte vlag zag Nog een hilarisch moment was toen ik met de wagen naar het gesloten wagenpark reed stond de hele ad en geerinckx family daar met wortels die ze dan ook gewillig in de wagen deponeerden zodat ik toch even een beetje kon eten toen de wedstrijd gedaan was LOL
Dit was echt de max dit bewijst tch dat de sfeer in de touring ongeloofelijk is!!!!!

Last edited by Piet Konijn; 12-11-2002 at 21:01.
Reply With Quote