Thread: de race thread
View Single Post
Old 26-06-2001, 13:20
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Om even terug te komen op die Marquessen, Mazzacanes en Rossets.

Rosset is een klungel, daar blijf ik bij. Marques komt wel min of meer in de buurt van Rosset en hoort idd ook niet echt in F1 thuis. Ik herinner me bijvoorbeeld ook niets meer van z'n carrière bij Sauber in '97, als vervangpiloot van Larini/Morbidelli...

Maar dan die Mazzacane -en misschien geldt dit ook voor gasten zoals Marques, Nakano, Badoer,...
Die hebben zich in feite nooit echt kunnen bewijzen en ook nooit een échte kans gekregen om zich te ontwikkelen in F1. Want zeg nu zelf, wie gaat er grootste prestaties neerzetten in een Minardi ? Geef die mannen een kans in een, pakweg Prost, Arrows... nog niet snel maar soms toch heel ff in de punten.

Dan kan je natuurlijk zeggen dat het échte talent in een Minardi komt bovendrijven. Alonso doet het idd niet slecht. En mannen zoals Fisichella, Trulli, Gené hebben het ook min of meer kunnen waarmaken. Hoewel Trulli geluk had met de crash van Panis in '97. Anders had hij evengoed nooit in de F1 gebleven.
Dat wil ik dus aantonen: een Minardi is nooit een wagen om een coureur in te beoordelen.