Thread: de race thread
View Single Post
Old 26-06-2001, 15:59
Savi's Avatar
Savi Savi is offline
De Paddock Regular

Hier ga ik toch ook eens op reageren seh. (met nieuwe avatar hé manne, tis me gelukt !)

Het grote verschil tussen Schumacher en DC is dat Schumacher ver gaat om te winnen. DC wil het zogezegd "fair" houden, maar daar gaat het racen toch nie om, ofwel ? Het is en blijft een race, en ik vond wat Schumi bij de start deed perfect normaal. Sinds wanneer gaan we iedereen wat sneller is zomaar voorlaten ? 't is geen race om de meest sympathieke te worden hé, tis godverde om wereldkampioen FORMULE 1 te worden. Iedereen wilt hier maar de moraalridder komen spelen terwijl het om racen gaat, puur racen. Dus van mij mag Schumi blokkeren wie hij wil, wanneer hij wil en hoe hij wil. DC heeft het lef niet, en is daarom ook geen echte kandidaat voor de titel. Mika helemaal niet, ik heb hem nooit goed gevonden. Pas vanaf '98 begon hij te presteren, en juist toen de McLaren ook. Maar wie was er elk jaar bij om mee te doen voor de titel sinds '94 ? Juist , Schumi. ('99 nie meegeteld). DC zal nooit zo zijn want hij heeft er de ****** nie voor.