meer info over het door u genoemde model:
http://www.usr-emea.com/products/p-n...rview&loc=emea
Verder, over wireless kan ik enkel zeggen dat het duur is. De prijs staat nu niet vermeld op de site van US Robotics, maar het zal niet mals zijn. Dan heb je nog een wireless NIC nodig voor zowel je desktop als je laptop pc (tenzij je die al hebt natuurlijk). En de prijs van die dingetjes is ook aanzienlijk (reken maar minimum 4x de prijs van een gewone PCI NIC).
En de bandbreedte ligt natuurlijk ook een stuk lager. Indien je een gewoon wired netwerk legt, kan je 100mbps halen. ttz, dit zijn pieksnelheden natuurlijk. En als je surft op internet haal je meestal toch niet meer dan 1mbps. de 100mbps zou je ev. kunnen halen tss je desktop en je laptop. Haalt dus eigenlijk niet zo'n verschil uit met wireless, maar het speelt psychologisch wel mee he. Sneller voor een mindere prijs.
Dan de printserver. Op de site staat "share printers". Geen printerserver dus. Maar als je maar een netwerk van 2 pc's hebt, is dit ook niet echt nodgi, denk ik. Je installeert een printer lokaal op de desktop-pc en deelt die.
Van de XBOX netwerkmogelijkheden weet ik niks. (is dat niet XBOX Live of zo?) Maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn om die ook in een netwerk te smijten. Om hem met deze router te laten communiceren? Ik vrees dat dat niet zal lukken. Ik denk niet dat je meer dan 1 UTP kabel in die router kan ploffen (1 nodig om naar je kabel/adsl modem te gaan). Ik ben dit niet zeker, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit wel het geval zou zijn.