View Single Post
Old 15-11-2002, 10:24
Big John Big John is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Beemer
Met dit microsoft stuur heb ik (allé Oneliner) nooit problemen gehad onder Xp en hij heeft gewoon de standaard drivers moeten instaleren.
Ik nam al aan dat het reeds was opgelost door Microsoft
Bij het uitkomen van Windows XP ontstond er echter grote hilariteit toen bleek dat (vrijwel) alle FF-stuurtjes probleemloos geinstalleerd en gebruikt konden worden, behalve hun eigen Sidewinder .

Timpreza,
Wat de nauwkeurigheid betreft van de ACT, dat ben ik wel met je eens.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik beide stuurtjes bezit. Een 2,5 jaar oude ACT + Shifter en een recente Momo (goedkoop via een PC-privé project van m'n werkgever).
Voor het Nascar racen (N2002) geef ik inderdaad de voorkeur aan de Momo. Het deurklink-rijden vereist een zeer strakke wagenbeheersing en daaruitvolgend een zeer nauwkeurig reagerend stuur.
Met de ACT is dat (imho mede door enige slijtage) een heikele onderneming geworden.

Voor Grand Prix Legends geef ik echter de voorkeur aan de ACT.
Het stuur is groter en robuuster, en door de FF-instellingen te finetunen krijg je een fantastisch gevoel over deze rijdende sigaren uit de zestiger jaren. Vooral het "over de kerbs denderen" geeft imho een zeer realistisch gevoel.
Daarnaast vind ik de ACT Shifter als add-on fantastisch. Masar die is er nu ook als USB verkrijgbaar en kan nu dus ook met andere stuurtjes gecombineerd worden.

Last edited by Big John; 15-11-2002 at 10:27.
Reply With Quote