Quote:
Many believe that after over a decade in Formula 1 Hakkinen is beginning to tire of the demands of being a top-flight driver. When questioned at the weekend whether he was going to sign a new contract with McLaren by ITV-F1’s James Allen Hakkinen did not give an answer.
|
Hakkinen die er de brui aangeeft ? 2 wereldtitels en een kleine vindt hij genoeg ?
anyway: even zien hoe de teams er volgend siezoen voor mij uitzien:
-->Ferrari-Ferrari: Schumacher M. - Barrichello R. (staat vast)
-->McLaren-Mercedes: Als Coulthard de titel dit jaar niet pakt, mag hij volgens mij z'n biezen pakken en een ander team gaan zoeken. Onder dat ander team versta ik dan iets als Jordan, waar hij Frentzen mooi onder druk kan zetten zodat die ook eens wakker wordt.
Hakkinen: als hij volgend jaar nog F1 rijdt, is het in een McLaren. Zeker van. Ik geloof niet echt dat McLaren volgend jaar nog Coulthard-Hakkinen is....
-->Williams-BMW: Schumacher R (staat vast) - Montoya
Zelfde duo. Montoya heeft bewezen dat hij het kan. Enkel zit hij nu nog min of meer in z'n leerjaar.
-->Jordan-Honda: Frentzen (staat vast) - Trulli/Coulthard
Coulthard: lees McLaren. En Trulli buitensmijten zou best gek zijn, aangezien die tegenwoordig de betere van de 2 bij Jordan is.
-->BAR-Honda: Villeneuve/Coulthard - Panis
Panis kan misschien terugkeren naar McLaren ? Want Ollie rijdt momenteel toch lekker mee. Villeneuve gaat z'n streefdoel van 3de niet bereikt hebben en geeft het op bij BAR. Optie: McLaren
-->Sauber - ? : Raikkonen - Heidfeld
Jong dynamisch duo dat het succesjaartje overdoet. Met welke motor ?? Petronas niet meer..
-->Jaguar: Irvine - De La Rosa
Irvine blijft, en De La Rosa hadden ze al een stoeltje in 2002 beloofd...of ze die belofte houden...
-->Arrows-? (Ford?) : Verstappen (staat vast) - Coulthard (stond die roddel niet ergens ? lol )/ Bernoldi/ Burti (?)
Walkinshaw heeft vorig jaar De La Rosa een smerige hak gezet, en ik vrees voor Bernoldi dat die naar testcoureur degradeert..
Verstappen...mjah...
--> Prost-Acer : Alesi - en 1 of andere rijder die geld meebrengt

Alesi rijdt nog een jaartje mee, voelt zich nog te goed om al te stoppen.
--> Minardi - ? : Alonso (staat vast) - Saelens ? Albers ? of een andere rookie die geld meebrengt...
Alonso verdoet z'n talent bij leerteam Minardi, en voor de 2de piloot kunnen we waarschijnlijk vlak voor Melbourne 2002 nog naar raden
--> Renault-elf : Fisichella - Button
Renault heeft vooreerst een rijdersduo nodig dat er in gelooft. Fisico is dé hoeksteen aan het worden van Benetton-Renault- en heeft bakken talent die we dit jaar spijtig genoeg niet kunnen zien. Button van 't zelfde. Zijn Williams-optie wordt verknoeid door Montoya.
--> Toyota: Mika Salo (staat vast) - Alan McNish/Coulthard/Bernoldi/Burti ?
Okay, dit zijn allemaal maar gissingen eh, maar valt het jullie ook niet op dat ik Coulthard weg wil bij McLaren