Als ik mij niet vergis levert Apple zijn computers toch al jaren zonder 3,5" ? Overigens ben ik er volledig mee akkoord dat het inderdaad jammer is dat er geen floppy bijgeleverd wordt. Dat ze bij Medion besloten hebben om die er niet in te stoppen heeft trouwens niets te maken met plaatsgebrek of kostenbesparing, maar met het feit dat ze hun Pc's "toekomstgericht bouwen en geen heil meer zien in een 3"5 diskette" (gelezen op de Duitse site van Medion). Natuurlijk kan je een bestandje ook snel even op een cdrw zetten, maar het lijkt mij inderdaad voorbarig om de 3'5" nu al definitief af te schrijven.
Voor de rest ga ik hier niet blijven leuteren waarom je wel of niet een Pc in de Aldi zou moeten kopen, ik kan alleen maar spreken uit eigen ervaring en zeggen dat ik nog steeds bijzonder tevreden ben over mijn machientje.
Enne, nog één dingetje. Zo'n harde schijf vervangen duurt echt geen uur hoor. Ik heb de mijne van 5400 rpm na een paar maand vervangen door een 7200 rpm (wat er nu dus standaard inzit) en dat was in tien minuutjes geklaard.
Everybody happy ?