Voor de PC leek is dit een goed computertje voor zijn prijs zou ik zeggen. Waar ik mijn bemerkingen bij heb is:
Custom build mobo van MSI: Het wil niet zeggen omdat het MSI is dat het uberhaupt goed is. Veel hangt af van de gebruikte chipset. Moederborden met slechts 3 PCI sloten laat ik zowiezo al altijd links liggen (nog geen een goed tegengekomen, altijd onstabiel wegens te zwakke controller). bovendien weet ik dat het met die custom build mobos enorm moeilijk is om ze achteraf te flashen, als het al mogelijk is. (Ge moet binnen 2-3 jaar maar een latje van 3 gig ram derin proberen te krijgen, of een harde schijf van 500 gig)
Geen diskettedrive,
Kleine Case
Diene hoop software daarbij die ge toch nie nodig hebt (voor sommigen kan da ook een voordeel zijn natuurlijk)
Ik denk toch wel dat ik geen pc kan verkopen aan deze prijs, deels omdat ik zulke moederborden al mijd, deze zijn maar half zo duur als een volwaardig. Het is dus zeker geen onaantrekkelijk aanbod, ik weet enkel dat mijn pcs zeker stabieler zullen zijn en ik bijna nooit pcs met problemen terug binnenkrijg (tenzij eens een kapotte voeding ofzo). En dit voor een prijs die ook nog steeds zeer scherp is.
@Airco, in uw prijs zitten wel nog geen werkuren natuurlijk...
@Ferrari4ever, als ge een aldipc over dezelfde kam scheert als een merkcomputer(compaq, packard broll en dergerlijke) dan haalt ge eigenlijk de kwaliteit naar beneden, ik stel uit ervaring de aldi pcs toch nog iets hoger in kwaliteit dan bovengenoemde speelgoedcomputers...
FF
|