Zit nu nog op het werk maar heb da hier proper opgelost gekregen. Morgen -donderdag en vrijdag zit ik thuis om alles in orde te brengen.
Dieter Dussaert weet ik, heeft ritjes
Dat van Guy weet ik ook, daar stond maar dezelfde naam, opgemerkt door Mistery.
En dat van die open plaatsen is niet meer dan normaal. Daar deze mensen geen mailadres hebben moet ik hen persoonlijk via de telefoon verwittigen. Dat neemt wat tijd in beslag daarmee. Als ik hen in de namiddag zet en blijkt dat ze liever in de voormiddag komen kan ik weer opnieuw beginnen.
Ik heb dus nog steeds plaatsen open ( wat eigenlijk best meevalt ) Frank Molnar bel ik morgen, maar als hij niet komt heb ik een zeer mooie vervangster in de plaats welke niet eens op de eerste lijsten voorkwam, maar ze komt zeker.
Als jullie me effe willen helpen om alles vlot te laten verlopen, nog piloten aan € 50 euro en we zijn compleet met zo een 250 piloten, 750 rode passen in voorverkoop, een konijn, een top DJ, mega bangelijke games, een slot race circuit in verwarmde tent en 150 eters voor het diner. Ik denk dat we niet mogen klagen voor onze 2de belkarting.
Het enige minpunt : iemand die er plezier in heeft naar piloten te bellen om toch maar niet mee te rijden met als volgende uitleg :
Als jullie allemaal komen heeft Dries enkel nog meer n'een dikke nek en dat hoeven we hem niet te gunnen. Gelukkig weet ik uit welke hoek het komt en hoef ik daar al niet van wakker te liggen.
Van dat team zul je dan ook weinig of geen piloten te zien krijgen, op uitzondering van 1 fuifbeest natuurlijk.
Zoals beloofd dan mannen, effe geduld, ze komen er zo aan. Vanavond om 19.00 effe soundcheck gaan doen voor de fuif.
btw, alle Game Mania games zijn gratis die dag.
|