View Single Post
Old 21-11-2002, 17:42
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

*** Startlijst Belkarting 2002 ***

Om alle orde te bewaren heb ik even een nieuwe thread geopend. Hier staat alle info voor zaterdag. Een korte inleidende tekst van wat er deze middag precies beslist is, de timing, de teams en al de rest.

Een schets van deze middag

Onder geen enkele voorwaarde krijg ik de voormiddagsessie vol, iedereen wil in de namiddag rijden. Begrijpelijk eigenlijk daar de mensen na de karting willen blijven voor het feest. Dagen hebben wee liggen bellen, mailen, enz... maar iedereen wou niet echt mee. Wel de forummers maar de piloten zelf hebben ook een druk leven dus moeten wij ons schikken naar hen en niet omgekeerd.

Daarom nam ik " persoonlijk " het risico in handen om alles in 1 race te laten verlopen. Ik besliste het volgende.
We rijden 1 race met 25 teams - een race van 3 uur ipv. 2,5 uur - en met 6 ipv 5 piloten. Op die manier is alles vol en hoeven we niet meer te schuiven met namen ed.
Iedereen dient dus aanwezig te zijn om 14.00.

Dit is de timing :

14.15 ONTVANGST PILOTEN
14.45 BRIEFING
15.00 START WARM UP EN CHRONO
15.30 EINDE WARM UP EN CHRONO
15.40 STARTOPSTELLING
15.55 START WEDSTRIJD
18.45 EINDE WEDSTRIJD

19.10 PODIUM

We hebben bekers voorzien voor de eerste 5 teams + 2 pechvogelprijzen + snelste vrouw + rookie van het jaar.

De mobilhomes staan ter beschikking van alle teams. Er zijn er 25 dus elk team heeft een wagen.

Sorry moest ik hiermee mensen in de problemen brengen qua uren maar we kunnen niet anders. ik heb er 2 dagen alles aan gedaan maar ook ik hang af van anderen.

Sorry voor het ongemak maar nu is alles in orde.

En ja, er staan soms mensen bij die 2 maal moeten rijden maar zij moeten dan maar in hun team afspreken wanneer ze rijden.

Dries