View Single Post
Old 26-11-2002, 21:35
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Dit heb ik ook zo geschreven aan Megane.

Het was mijn bedoeling 5 mensen van Pitstop uit te nodigen om de verzuurde sfeer een beetje beter te maken. Peter liet zich van zijn beste kant zien en plaatste mijn bericht. Uiteraard waren er maar 2 dagen meer voor de race en was het moeilijk voor hem om nog enkele piloten naar Sint Niklaas te krijgen.

Sinds onze laatste redetwisten op Pitstop post ik zelf niets meer maar volg en lees is bijna alles. Tot mijn grote spijt moest ik eerst vaststellen dat Bart doodleuk een foto ging posten van Danny met hemd van Depaddock en dan de uitval van Megane.

In de toekomst heb ik liever dat iedereen in zijn naam spreekt en niet onder de noemer van iemand anders, of iemands anders organisatie.

Weken lang heb ik al mijn moed samen moeten rapen om Peter te contacteren en zelfs uit te nodigen. Hijzelf was bezet maar toch ging hij op mijn aanbod in om het op het forum te posten.

Ik had de bedoeling om mijn stoute schoenen aan te trekken en Peter uit te nodigen voor een gesprek voor eventuele samenwerking in 2003. Een team van Pitstop TV aan de start zie ik persoonlijk wel zitten en nog steeds organiseer ik en niet de forummers. Deze toch wel zeer domme reacties en mededelingen kunnen onze organisatie enkel maar schade berokkenen. Gelieve dus eerst na te denken vooraleer iets te schrijven. Wil je dan toch ( onterechte ) kritiek geven, maak je dan kenbaar, anders doe ik het wel. De zinnen van Peter zijn duidelijk. Dit was een mooie kans maar ze is verbrand. Vergeet niet dat ik volgend jaar ook uitkom in het nationaal kampioenschap en dat onze sponsors ook graag op tv komen he. Jullie staan daar nooit bij stil maar het weze wel zo.

Onze organisatie kost te veel geld om door enkelen kapot te laten maken.

No hard feelings maar ik ga me niet elke week verontschuldigen voor zaken waar ik zelf niets mee te maken heb en zelf niets kan aan doen.

Punt.

Last edited by Driesco; 26-11-2002 at 21:40.
Reply With Quote