Maar effe terug serieus en "on topic" :
Ik zou graag willen weten van iedereen die eventueel zou kunnen en willen komen :
Voor 21 juli :
1) Wie komt er
2) Hoe kom je (auto, trein, fiets, te voet,...)
3) Kom je alleen of breng je iemand mee?
4) Doe je mee aan : samen iets eten/karten/erna iets drinken
5) Speciale wensen/vragen?
Voor 8 september :
1) Wie komt er
2) Hoe kom je (auto, trein, fiets, te voet,...)
3) Kom je alleen of breng je iemand mee?
4) Doe je mee aan : samen iets eten/wandelen/erna iets drinken
5) Speciale wensen/vragen?
Eventueel kan 1 persoon meerijden in een auto die fungeert als "bezemwagen"?
Dan, voor de mensen die me willen helpen met de organisatie :
1) Wie kan er zorgen dat we met de ganse bende ergens samen kunnen zitten om iets te eten en drinken? (Uiteraard moet je daarvoor eerst de antwoorden kennen op de vorige vragen). We hebben het hier dus over een plaats in Antwerpen, niet te duur, en toch geschikt om aan tafel te zitten. (Vorige keer zaten we pizza te eten bij "SBARRO" en dat viel heel goed mee)
2) Wie kan er (weer voor het juiste aantal personen) een kart sessie reserveren? Ik denk aan een oefensessie voor wie nog vertrouwd moet geraken met een kart, een kwalificatiesessie en een echte race). De baan op de Noorderlaan lijkt me erg geschikt. Mol gaat ook als we genoeg auto's hebben (dan kunnen we ook nog lasershooten eventueel)... 't Is maar een idee hoor.
3) Wie weet er een tof café waar we naderhand kunnen uitweiden over onze kart avonturen? Antwerpen liefst.
4) Voor Spa: wie kan er allemaal rijden om iedereen ter plaatse te krijgen?
5) Nemen we boterhammen mee of gaan we ter plaatse iets eten (wie kan daar voor eens polsen?)
6) Wie stippelt de route uit en wie bereidt wat uitleg voor op beroemde/beruchte plaatsen?
7) Wie is geďnteresseerd in een bezoek aan het race-museum van Stavelot?
8) Wie wil eventueel bezemwagen-chauffeur spelen? We kunnen ook om beurten chauffeur spelen eh...
9) Vragen en/of opmerkingen waaraan ik niet gedacht heb?
We moeten er op tijd bij zijn eh mannen, vandaar deze vrij vroege oproep! Als we het laten betijen komt er ook niks van eh!!!
Last edited by Sennake; 27-06-2001 at 22:39.
|