View Single Post
Old 12-12-2002, 09:53
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

De avond verliep voor mij niet zo heel goed, maar ook niet heel slecht. 'k Was al blij dat we überhaupt een server hadden, waarvoor nogmaals dank aan de mensen van de VRL , it's been real pals. De eerste samenwerking was een succes vond ik.

Het startveld was gelukkig ook opnieuw wat groter.

M'n trainingen verliepen zonder noemenswaardige uitschieters : m'n snelste tijd gereden in m'n eerste gechronometreerde ronde en daarna altijd wel ergens een foutje gemaakt.

Bij de start kom ik goed weg en kan een tweetal mensen verschalken (BJ (?) en de Eagle-rijder). Nadat ik bij de scherpe linkse na Eau Rouge de vangrail kus, kan de Eagle-rijder erlangs, maar bij Masta bots ik pardoes op hem, nadat hij met een Lotus in contact was gekomen. Zou waarschijnlijk sowieso Masta niet zonder brokken zijn doorgekomen, want zat al met 2 wielen in het gras...

Daarna als laatste voortgereden, 2 Ferrari's ingehaald en dat was het zowat. Tot m'n verbazing merkte ik wel dat ik constant aan het inlopen was op niemand minder als Siggy, eerst mondjesmaat, daarna steeds meer. Indien ik in de voorlaatste ronde niet opnieuw bij Masta gecrasht was (3 x, 3 x shift-r, telkens in Masta dus), dan was hij een vogel voor de kat geweest .

De snelheid was er wel (althans naar mijn maatstaven; getuige een nieuw Brabham-pr met meer dan halfvolle tanks), maar deze keer niet de regelmaat. Het is altijd iets.