View Single Post
Old 03-01-2003, 17:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by fordje
Waarom klopt dan de stand van de eersten niet terwijl de press-relaeses spreken van een ritsege van Masuoka of Peterhansel (en wie is het nu?) zie je tegelijkertijd De Mevius als eerste staan.....
Als ik het goed voorheb heeft Matsuoka de special gewonnen vandaag en staat Peterhansel (ik vind dat altijd zo precies een naam van een sprookjesfiguur - Peter Pan gemixt met Hansel und Gretll of zo) op kop van het klassement.

Trouwens, klasbakken als Biasion en Vatanen komen ook opzetten op de 4e en 5e plaats. De Mévius houdt overigens ook mooi stand op de 6e plaats. Henrard is wat teruggezakt tot op de 15e plaats, maar de echte strijd begint uiteraard pas in Tunesië. Kleinschmidt valt wat tegen op de 48e plaats.

Dan een reactie op JPMontoya: wat Koen betreft (104e op 22 minuten) betreft heb ik begrepen dat hem op het hart gedrukt is om het kalm aan te doen tot in de woestijn (koprol van gisteren ging trouwens tegen 20 Km/hr), dus opmerkingen als "Wauters weer zwak" en meer van die prietpraat zijn boter aan de galg. De echte klappen en punten (en minuten) worden pas uitgedeeld in de woestijn waar je uren voorsprong en/of achterstand kan oplopen...

Dat neemt niet weg dat de andere AD-Toyota het zeker niet slecht doet op een 53e plaats. Michel en prins Fonske rijden op hun eigen tempo en stijgen gestadig in het klassement. Laat die mannen maar doen!

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 03-01-2003 at 17:29.
Reply With Quote