View Single Post
Old 03-01-2003, 21:03
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Je kan moeilijk zeggen dat Wauters fantastisch rijd voor het ogenblik, dat ze het rustig aandoen, begrijp ik, zeker na hun koprol van gisteren, zal ongetwijfeld in het hoofd hebben gespeeld. Maar als je geklopt wordt door Loomans & door VD Broek, en V. Cauwenberge is dit toch niet echt goed te noemen. Zeker voor iemand die een top 15 ambieert. 22minuten is niet zoveel, maar je moet ze toch maar terugnemen op top 15 rijders é.
Zeker vindt ik het mager als je kijkt met wat voor topmateriaal Koen aan de start komt.
Ik beweer nergens dat hij op dit moment sterk presteert, en die top-15 plaats heeft hij zelf op radio Donna al genuanceerd tot een top-30 plaats na het zien van al het fabrieksmateriaal dat in Marseille toekwam.
Topmateriaal : ja, maar binnen bepaalde perspectieven en normen eh. Je kan de Toyota van AD Sport toch niet vergelijken met de ongeveer 30 fabrieksmachines die aan de start kwamen, en de budgetten liggen ook astronomisch uiteen. Ik ga er geen getallen opplakken (alhoewel ik ze ken) maar geloof me vrij dat je voor het budget van bv 1 Nissan of Mitsubishi véél ADSport-Toyota's zou kunnen bouwen hoor!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote