View Single Post
Old 04-01-2003, 13:39
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Budgetten ken ik niets van, dus kan ik me niet echt over uitspreken. en over het bijstellen van het target was ik ook niet op de hoogte. Ik denk wel dat er minder fabriekswagens zijn. Ik dacht 21 om precies te zijn maar weet ik niet.
Mitsubishi : 11 wagens ( 5 Mitsubishi Motor Sports en 6 Mitsubishi Ralliart)
Nissan : 14 wagens (5 Nissan Motorsport , 5 Nissan desoude, 4 Nissan Tecno Sport)
Tel daar de BMW's en VW's bij en je komt al aan dertig. Daarbij komen dan nog enkele wagens die niet onder bovenvermelde teams zijn ingeschreven, doch wel door hen geprepareerd werden, en je komt aan een 40-tal echte fabrieksmachines.

Om een idee te geven van de budgetten : 1 wagen van Mitsubishi Motor Sports heeft zowat 10 keer het budget van het volledige AD Sport team (RAV 4 + HDJ 100 + Vrachtwagen met de nodige inhoud + Assistentiewagen HDJ 100 + Assistentiewagen Europa) ...Dan weet je het wel denk ik...

Neem het van mij aan, als je in deze Dakar als privé-rijder (en dat zijn alle Belgen, met uitzondering van Henrard en De Mévius) in de top 25 eindigt, heb je echt wel een topprestatie geleverd !!!
Reply With Quote