Quote:
Originally posted by Oneliner
En Bob Van Jole zat in de Commissie die Imagbudu, in beroep op zen 2 dagen, 4 dagen schorsing heeft gegeven...
Er zullen zowel rooie als mauve int stadsbestuur zitten. Ik zou zelf eerder zeggen dat et stad paars is, maar zoiets zeg ik niet...
|
Corectie, Van Jole was
voorzitter van de commissie die het beroep van Imagbudu behandelde! Als dat niet van belangenvermening gesproken is airco!! Dat hij dus maar eerst eens naar zichzelf kijkt voor insinuaties te maken!!!!
Trouwens wat Van Jole INSINUEERT betreft de belangenvermenging bungeneers-Van campenhout- bestuur rafc is pure laster en enkel gebaseerd op vermoedens...
Hij mag het stadsbestuur wel vanalles verwijten omtrent niet nakomen van afspraken ed...feit is gba heeft nooit de huur betaald! Nu moet gij mij is gaan zeggen hoe ge van uwen huisbaas gaat eisen dat hij de chauffage repareert als ge zelf nooit de huur betaald...
Eerst in eigen boezem kijken! Er zijn miljoenen euro's in gba gestoken door privé en door stad en het resultaat is een schuldenberg van hier tot in Tokyo...

...kijk dan eerst is in eigen boezem...
Wat dat buurtschadefonds betreft: als uwen collega geen belasting betaald, wil dat dan zeggen dat gij ook geen belasting moet betalen?
Als gba als nv geen onroerende voorheffing moeten betalen wordt gba dan al niet bevoordeelt tov van alle andere nv's? Is dat dan geen investering van de stad?
Greetzzz