Quote:
David Coulthard is gemotiveerder dan ooit om dit jaar zijn eerste wereldtitel te behalen. De Schot zal er dit jaar alles aan doen om de critici de mond te snoeren en te bewijzen dat hij wel zeker de titel kan behalen.
"Ik heb mezelf opengesteld voor critici en er zijn een aantal mensen die niet in mijn capaciteiten geloven", zei Coulthard gisteren op de Autosport International Show. "De enige manier om hun de mond te snoeren is door het tegendeel te bewijzen. Het belangrijkste is dat ik er zelf in geloof, en ik geloof er in omdat de feiten zeggen dat ik het kan."
"Ik heb met Michael Schumacher gestreden en heb diverse gevechten van hem gewonnen. Daarnaast heb ik Grand Prix' gewonnen, waarvan een paar op zeer moeilijke circuits. Een race als de GP in Monaco win je niet per ongeluk. Het is een uitdagend circuit en ik ben blij dat ik er twee keer heb gewonnen", aldus Coulthard, die volledig overtuigd is van zijn eigen titelkansen.
|
bron f1racing.net
Eigenlijk is dit al lang geen nieuws meer, maar ik vind het toch best lachwekkend om David elk jaar opnieuw te horen zeggen dat hij supergemotiveerd is en voor de wereldtitel gaat...Elk jaar gaat het totaal mis. McLaren moest vorig seizoen toch al een serieuze achterstand op Ferrari toegeven, de kans dat ze nu gaan meedoen voor de coureurstitel, laat staan constructeurstitel, lijkt me best vrij klein. Nog leuker aan Coulthards' uitspraken is dan dat hij sinds vorig jaar een verdomd taaie teamgenoot aan Raikkonen heeft, Kimi was bijna altijd Coulthards gelijke, bij momenten zelfs Coulthards meerdere. Als Coulthard begint te roepen dat hij WK kan worden, zie ik Kimi als z'n voornaamste concurrent

Succes toegewenst aan DC, voor nog een jaartje gejammer bij McLaren