View Single Post
Old 30-06-2001, 12:01
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Goh, ik denk dat men in het buitenland al vele meer van Antwerpen gehoord heeft dan Turnhout zunne

En misschien omdat Antwerpen 1 van de snelste havens heeft ter wereld ? Hun laad- en los wezen draait lekker snel. En ik herinner me nog evenementen zoals Antwerpen '93...

Dan hebben we nog: Rubenshuis,Vleeshuis,de Meir,Kathedraal,Het Steen,de groenplaats,de Keyserlei, de honderden marrokanen, haaa..., terraskes, sfeer, de Zillion ,de dierentuin die er best ook wel mag zijn...

Vertel mij nu nekeer in welke stad we dit nog allemaal hebben ?

Dat Japanners nog nooit van nederopperoverheembeek hebben gehoord begrijp ik wel, maar Antwerpen zullen ze allemaal wel kennen.

En je mag mij nu als dikkenek bestempelen, maar ik vind dat ik toch min of meer reden hebben om zo over deze stad te spreken.

--> Sebiet gaat den deze nog es naar de goeie ouwe Sinksenfoor zie. Hoewel die natuurlijk ook jaar na jaar haar charmes verliest.
En dan heb ik het over de massastroom vreemdelingen. Ik ga oppassen wat ik zeg, eer ik rascist wordt genoemd, maar je gaat wel goed begrijpen waarom het Vlaams Blok in Antwerpen heerst momenteel.
Hét grote nadeel aan Antwerpen blijft dan ook de criminaliteit en het probleem van de multi-flauwe-cul.

Antwerpen leeft !