Ja, twas ne goeien derby! Dom achterkomen en nog winnen is altijd plezant! Hoewel je de keeper toch niet te veel mag verwijten! De tegengoal oké, volledig zijn fout, maar nadien doet hij toch enkele knappe reddingen en houdt hij een doorgebroken kpaka van de 2e tegengoal! Ik ben meer dan tevreden over de keeper! Hij toonde zich, wees aan,...
De sfeer was zeker ni slecht om 0-1 achter te komen (op weer een heel domme manier

)en zoveel supporters die enkel de topmatchen komen zien! Bij een uitmatch is het altijd makkelijker om sfeer te maken! Alle goeie zangers zitten dicht bij elkaar! Om 14.000 man in gang te krijgen das al wa moeilijker, ma het is ons toch gelukt! Ik heb zelfs tribune 3 zien meespringen!!!!!! Bengaals brengt sfeer basta (en over heel het stadion zelfs

)! Ik gaan al nen helen tijd zien, en nog nooit iets met gehad daarmee, dus zo gevaarlijk is da ook allemaal ni! Ik had wel den indruk dat er nog meer volk was dan met de vorigen derby!
Wat de match betreft! Gba was wel sterker als vorig keer, of wij waren wat zwakker doordat onze vriend VanJole er voor heeft kunnen zorgen dat Imagbudu er ni bij was!
Volgende keer is hij er wel bij en dan ben ik zeker, dat we ze in de pan hakken! Antwerp was niet slecht, hoewel de kans van Goots er in had gemoeten, maar verdedigend was het toch niet alles! We geven te makkelijk grote kansen weg! Gelukkig stonden de vizieren niet scherp genoeg bij de gba-aanvallers! Hussaine was werkelijk schitterend, prachtige voetballer, jammer genoeg weer veel te veel omvergelopen!
Vooruitzicht: ondanks de mindere uitslag ben ik zeker van de kwalificatie. Met Hussaine Imagbudu en Sergeant op het middenveld 5 februari kunnen we ni anders dan winnen!
Greetzzz