hallo hallo
net terug van de monte carlo
mijn bedenkingen en comentaren
panizzi
onthoogelde zeer omdat de omstandigheden een omzwaai hebben gekregen die foto's van de verkenningen moet je niet aan denken er lag zeer weinig sneeuw dus drooge asfal moet iets zijn voor panizzi maar nee hij kon geen tiende winnen integendeel ze hebben hem moeten uit koers zetten wegens te lage bloed druk waarschijnlijk heeft hij vergeten te ademen (en dat is geen zever)
burns
weer eens op zijn bek gegaan naa een blunderjaar hij kon echt niet mee met martin
gronholm
ik denk dat hij nog wat vertrouwen kwijt is want na zijne sortie heeft hij niet echt meer kunnen meedraaien
sainz
weer eens bewezen dat er niemand anders zoveel regelmaat heeft of hij en kan overal mee ik moet u er wel bij vertellen op de 2de kp van de zondag heeft hij wel brokken gereden zijn linker ophaning gebroken want zijn wiel slingerde wa int rond
Mc Rae
hij reed zeer goed hij reed zeer zuiver tot tegenstelling wat je van heb gewoon bent
Duval heeft een goeie wedstrijd gereden meer woorden wil ik aan hem niet vuil maken
Loix heeft van kp 1 al problemen gehad tot zijn opgave zijn motor sputterde dat het niet mooi weer was
Loeb
heeft meer dan die overwinning verdiend ik ben zeer blij dat hij gewonnen heeft hij heeft de scheve situatie recht gezet van vorig jaar
subaru
toonde met hun nieuwe waen zeer copetitief solberg toonde dat ook hij zal meer dan 1 rally nog winnen hij maakt trouwens veeeeeeeeeel minder lawaai dan de eerste peugeots die subaru een plezier om te gaan bekijken
ford
zal volgens mij een overgangsjar maken met al die jonge gasten
skoda is ook eveneens een overgangs jaar en ik denk dat ze al aant ontwikkelen zijn met hun faia wrc met auriol binnen te halen zitten ze zeer goed
citroen
de nieuwkomer en het zal dit jaar vuurwerk zijn tussen hen en peugeot
Huydai
een regel rechte ramp moeren zeer dringend beginnen testen
peugeot
zal het te kloppen team zijn
conclusie na wat ik heb gezien
de teams die gaan voor de constructeusr zullen op de eerste plaats citroen zijn (met sainz moet dat te doen zijn)
peugeot en subaru
en ik denk dat uit die merken een piloot wereld kampioen zal zijn ik kan nog geen namen noemen tis nog wat te vroeg
zo ik ga afsluiten wat dat begint wa lang te worden