View Single Post
Old 02-07-2001, 00:27
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ivm met die mathematische zekerheid!!

als zijn voorsprong blijft zoals die nu is, dan wordt Schumi wereldkampioen op Francorchamps!! Dit zou wel mooi zijn voor Schumi vermits hij toch wel de mooiste herrineringen heeft aan dit circuit!!

1e GP
1e overwinning
enz.

als zijn voorsprong blijft groeien zoals hij nu bezig is wordt hij al in Hongarije wereldkampioen!!

En in geval van een perfect schema voor Schumi in de komende Gp's (2 * winnen) en serieus ewa pech voor DC, zou zelfs Duitsland over 4 weken al prijs kunnen zijn!!

Ik denk als Schumi het over 4 weken in Duitsland al zou kunnen afmaken, dan zal hij dit ongetwijfeld doen (zeker in eigen land) maar dit is relatief onwaarschijnlijk!! 2 * winnen en DC die maar 1 puntje mag pakken, het lijkt onwaarschijnlijk!! Het zou anders wel iets zijn, een nieuw wereldkampioen F1 in Juli!!!

Hongarije zie ik nog niet zo gauw gebeuren (saai circuit, saaie omgeving voor te vieren, ... enz.)

De meeste kansen om de nieuwe wereldkampioen te kennen zijn Monza en Francorchamps!!

De onwaarschijnlijke zijn Indianapolis en Suzuka, vermits ik (en met mij vele anderen) DC zijn kloof niet meer zie verkleinen tot onder de 20 punten!!

airco