Quote:
Originally posted by Oneliner
Nu met alle respect hé, maar zingen als ge 0-4 achter stond deden jullie niet als het misschien niet jullie laatste jaar is hé (of laatste jaar in 1e ofzo)
Ik ben er zeker van dat andere ploegen dat ook zou doen in dat geval. Er zijn ook enkele ploegen waarvan ik zeker weet dat ze het niet zouden doen (lees:Genk)
|
tja oneliner, nu moet ik u toch ongelijk geven zenne. ik herinner mij bijvoorbeeld een aantal seizoenen geleden onder gunther jacob (het jaar dat we middenmoot eindigden maar af en toe een serieuze pandoering kregen) dat we bijvoorbeeld op anderlecht 5-1 achterstonden. we hadden een paar weken daarvoor met 6-1 van brugge verloren. en toch bleven we zingen, om een voorbeeld te geven 'brugge had er zes olé olé (bis)'. ik denk dat de kv supporters op dat vlak wel goed kunnen relativeren, en het op zo een momenten niet aan hun hart laten komen en gewoon blijven zingen.
ik geef toe dat het feit dat dit misschien het laatste jaar is een rol speelt, maar het is niet nieuw dat de supporters van kv blijven zingen hé