View Single Post
Old 16-02-2003, 12:14
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

De karting was inderdaad leuk! De trainingen gingen echt niet goed maar de qualies gingen al veel beter met een 31.40, goed voor een derde plaats in de A-finale (precies rallycross ). Ik moet er wel bijvertellen dat Oneliner ook deze tijd had neergezet maar door een incident in zijn qualif-reeks zijn gemiddelde natuurlijk lager en zo het pleit voor de derde plaats op de grid in mijn voordeel werd beslecht.

volgens mij was dit de grid voor de A-finale:
1) Driesco
2) Fastfons
3) stijnconinx
4) Oneliner
5) Werner 333
6) krikke
7) ROEL
8) speesman

De race verliep voor mij heel goed. Driesco vond de tijd rijp om zich achter mij wat te amuseren en liet mij voorbij. Ik voelde duidelijk dat hij sneller was dan mij en om fouten van mij te vermijden heb ik hem terug voorbij gelaten ongeveer een zevental ronden voor het einde. Met z'n kartverleden in het achterhoofd wou ik het risico niet lopen mijn geweldige tweede plaats kwijt te spelen Uiteindelijk dus tweede geworden met een gemiddelde tijd van 31.40, ofwel mijn tijd van de qualies. Hier kan ik alleen maar tevreden zijn!

De meest hachelijke racemomenten hebben zich toch wel in de B-finale voorgedaan. Wat we daar allemaal gezien hebben tart alle verbeelding
Reply With Quote