View Single Post
  #6  
Old 22-02-2003, 15:59
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik zou wel eens willen weten, dat wanneer je zelf een inverstering van ettelijke miljoenen doet aan een ontwerp en dat wanneer dat ding zo goed als klaar is, er een flauwe plezante komt vertellen dat het allemaal niet meer mag en dat je die investeringen gewoon kunt afschrijven, omdat er een paar firma'kes zijn die failliet gegaan zijn door slecht management (Prost, Arrows) en misschien volgen er nog wel een paar om dezelfde reden, of je dan ook maar gewoon zegt, van bon OK, de vuilbak er dan maar mee in.??

't is trouwens niet de eerste keer dat de FIA zoiets bij McLaren flikt. Als heel uw organisatie - engineering, marketing enz., erop gebouwd is om de 'pinnacle of motorsport' te vertegenwoordigen, dan is er inderdaad een ernstig probleem wanneer alles een beetje simplified wordt omdat er anderen zijn die een tent niet kunnen runnen. 't is niet omdat ge x-keer wereldkampioen geweest zijt, dat ge ook een team kunt runnen nietwaar (Prost en Lauda). McLaren is er ook niet tegen, mits de nodige overgangsperiode gerespecteerd worden enz, maar Mosley's "door de strot rammerij - take it or leave it", dàt is pas over de schreef gaan.

Bovendien, denk ik dat er minsten 3 a 4 teams in staat zijn om een derde auto te runnen. Dat ze die laten meerijden en alleen de eerste 2 punten laten pakken voor het constructeurskampioenschap. En dat de FIA nog eens een aantal andere constreurs warm maakt om mee te doen ipv van occasies aan lesser teams te laten verkopen. Maar met de huidige gang van zaken zal wel geen enkele constructeut staan te popelen om in te stappen. Enfin, ze bekijken het maar.
Reply With Quote