Thread: De "Derby"
View Single Post
Old 07-03-2003, 22:41
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

kijk, mensen die enkel naar het voetbal gaan omdat ze er het plezier in hebben den boel af te breken, mensen lastig te vallen en kat en muisspelletjes te spelen met de politie zijn in mijn ogen zeker geen supporters. En die vind je bij elk team. Feit is wel dat Antwerp er om gekend zijn, en me dunkt niet onterecht... enkele jaren geleden toen ze nog in 2de speelden hebben wij (Hamme) der ook moeten tegen spelen, voor de match lachten wij met de gigantische ordemacht die daar rondliep, achter de match was ik blij dat die mannen der waren, enkelen van die zogenaamde supporters slaagden er in om toch een deel van ons stadion af te breken.

Het ergste vind ik nog het soort van ophemelen dat men dan doet, je bent pas supporter als je het cool vind om den boel af te breken (want dan hoor je achteraf van," 't was gisteren weer wijs zenne, de politie heeft achter ons gezeten") met verbaal geweld heb ik geen problemen (zolang het binnen de perken blijft tenminste).

mijn conclusie is, als er risicoploegen komen zien ze mij niet rond het voetbalveld, want normaal gezien is voetbal iets dat plezant moet zijn, maar voor sommigen lijkt het er meer op dat voetbal een alibi is voor geweld.
Reply With Quote